Hei MItä Kuuluu X ??
Ihanaa Kun kevät alkaa HIucan KUrkistaa. <3 <3 <3 Hauskaa Että löysin vihdoin tänne Sivulle. Olen onnelinen Ryhmän olemassa oloSta, ja hauskaa Saada viestejä menneestä. Mullakin on ollut tässä pieni burn out välissä ja olen unohtanut puolet elämästäni. Aika pitkälti on ollut sellainen day By day Asenne elämässä. ja olen iloinnut Land Of Lovesta ja Land of lOvessa, hetki hetkeltä kulkien. Seikailen, unissa ja todellisuuksissa.. Esin meneisyyden tapthumia ja luon tulevaisuutta... X Elämässä taphtuu välillä aivan ihmeelisiä asioita ja masennuin yhdessä vaiheessa hieman, sillä rakkaat isovanhempani kuolivat , ja tämä oli minulle jotenkin aivan kauheaa.. on ollut tässä hiucan over come of Crises.. mutta aurinko jälleen paistaa.. harmikseni en muista juurikaan emennestä tai vain pieniä hipusia, jotan on hauskaa kuulla ja nähdä pieniä siruja taphtu neista. <3 <3 <3 Its All coming back I know. TOivottavsti kivat muistot. X mutta kaikea voi käydä. !!
MItä teille Kuluu, ja ketä te oikien olette?? !! Me uunnittelemme KEsälle HObitti Keiju kais kylän rakennus leirejä. Tulkaamukaan jos on aikaa.. X
Olisi ihanaa tutustua. X
Olen kirjoittamassa tällä ehtkellä kirjaa.. ja harjoittelemme bandin kanssa biisejä. tässä jonkin verran meidän työtä , musavideoiden muodossa. X
http://youtu.be/PyeRYrwOf5c
Kertokaa toki itsestänne. Arvostan Kovasti tämän ryhmän oelmassa oloa täälä!! Kesti hiucan aikaa että pääsin tänne. minulla oli vaikeuksia krijautua IRc kgalleriaan jsotian syystäX
Kuule miin. Ibi Mifusa Universales White Idenor Victory LOVE X X X