-
Onks Siwa parempi ku smarketti??? Teuvo sano et on mut en usko sitä koska se ei asu smarketin vieres!!!Tiistai 02.03.2021 14:48, 16 vastaajaa
Vastataksesi tähän kyselyyn ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Kannattaa lukee toi ylempi kans.
Mut nyt tänne tarvis niit sydämmii mun profiilii ku meil o teuvon kaa kisa! XD
Mut ei tartte jos ei haluu!! -
moikka reino joo mä voin ouhuu sun kanssa koksa mulla ei ole muutakaa tekemistä tällä hetkellä ksoka mutsi veti nettipiuhairti
-
et sä voi puhuu nettiin jos sul o nettipiuha irti tampio!!!
SITÄPAITSI sä oot mu vieres atk-luokas :DDDDD kurrku :DDDOnks Siwa parempi ku smarketti??? Teuvo sano et on mut en usko sitä koska se ei asu smarketin vieres!!!Tiistai 02.03.2021 14:48, 16 vastaajaa
Vastataksesi tähän kyselyyn ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy. -
frederikfani kirjoitti 2.3.2021 14:58: et sä voi puhuu nettiin jos sul o nettipiuha irti tampio!!!
SITÄPAITSI sä oot mu vieres atk-luokas :DDDDD kurrku :DDDOnks Siwa parempi ku smarketti??? Teuvo sano et on mut en usko sitä koska se ei asu smarketin vieres!!!Tiistai 02.03.2021 14:48, 16 vastaajaa
Vastataksesi tähän kyselyyn ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy. -
Eiku niin joo ollaan atk luokas maikkoja piilossa tai niinkuin tuupakki sano et thug life vai miten se menikään ::::)))))
-
Gangsta rap made me do it
-
Luulen, että olen samaa mieltä kolmannen kanssa tästä asiasta. Niin paljon kuin rakastankin tätä aihetta, se on oikeastaan vain tapa varmistaa, ettei sinua satuteta perseeseen mies. Älkää käsittäkö minua väärin, tämä täällä on todellinen helmi, jota me kaikki rakastamme keksiä vähintäänkin, koska on niin monia keskustelupisteitä, joita voi keksiä. Tämä on vain malliesimerkki siitä foorumilla.