IRC-Galleria

Tiedot

Luokittelu
Minä ja muut
Perustettu
5.10.2009
Tilastot
Käyntejä: 251 607
Kommentteja: 19
Koko
2211 jäsentä
Tyttöjä: 921 (42 %)
Poikia: 1290 (58 %)
Sijoitus koon mukaan: 155
Keski-ikä
31,2 vuotta
Otos: 818 jäsentä
Tyttöjen keski-ikä: 30,3 vuotta
Poikien keski-ikä: 31,6 vuotta
Ylläpitäjä
Scarrr
Valvojat
tuner, varzu, Bro, ^ShadowS, Milzu^, LunaLepo, s-mies, Scarrr, Nextfever, WhazWolf, Vihreäpeikko, TobiTatze, iSephiroth

Minkä takia tupakointi on niin yleistä ?

• 34845473484547[#1] 28. marraskuuta 2012 09:30:46

minkä takia tupakointi on niin yleistä ? niin nuorten kun vanhusten keskuudessakin. mielipiteitä ? poltatko sinä ? kerro miksi.
  • 34800473480047[#2] 28. marraskuuta 2012 13:59:32

Nuoruudessa ihmiset kokeilee koska on "coolia" ja kaskummaa jää koukkuun?
  • 34779183477918[#3] 28. marraskuuta 2012 14:19:26

varmaan just kun se on niin cool. juttukin lentää paremmin kun vedetään päihteitä yhessä :D
  • ElectionME-ElectionME-[#4] 28. marraskuuta 2012 22:51:50

ää mulla ainaki pelkkä polttamine johtuuu siitä kuinka hyvän olon saan kaikki stressi katoaa ja kaikki paska unohtuu varsinki asiat himassa... ja kai siinä on sitte sekin et kaverit polttaa vieressä ni miksen sitte mäkin...
  • 34845473484547[#5] 28. marraskuuta 2012 22:55:06

nimenomaa eka ite kokeilin vitutuksee ja sit sen jälkee jatkoin siks ku ''coolii'' ja nyt koukus :P
  • ElectionME-ElectionME-[#6] 28. marraskuuta 2012 22:59:45

okeiii mä ite en osaa sanoo oonko mä iteasias koukussa koska kylhän mä pärjään ilman tupakkaa ei siinä mitää mut kai mull on aineki jonki näkone henkineriippuvuuu,,,,
  • xKYRPÄxxKYRPÄx[#7] 28. marraskuuta 2012 23:07:53

lolol :--D ei polttamises oo mitään coolii, ei kukaan yli 12v tosissaa aattele nii
  • ElectionME-ElectionME-[#8] 28. marraskuuta 2012 23:12:05

hmm ihan totta tosiaa ei kauheen moni yli 12 vee silleen khyll enää mieti varmaan löytyy kyll poikkeuksiaaa
  • 31845243184524[#9] 29. marraskuuta 2012 01:52:57

Ei nyt voi sanoa sen takia kun "cool" paitsi 12 kesästen keskuudessa. Enemmänkin sosiaalinen "tapa" ja helpottaa stressiin.
  • 34845473484547[#10] 29. marraskuuta 2012 20:19:24

jepjep
  • AnonoomiAnonoomi[#11] 2. helmikuuta 2013 18:03:53

Varmaan sen takii ku se on niin ''coolia'' ku polttaa.
  • xKYRPÄxxKYRPÄx[#12] 7. helmikuuta 2013 19:48:18

ihmiset, nyt vittun tuo 'cool'. :)
  • jokuemmijokuemmi[#13] 7. helmikuuta 2013 20:36:33

ite ihan kokeilunhalusta pentuna ensimmäisten kännien aikana halusin koittaa. seuraavana aamuna sit kuvottiki ku kaikki vaatteet ja kädet hais röökiltä. jostaki kumman syystä se kokeilu toistu sit seuraavana kännikertana, ja taas sitä seuraavana ja sitä seuraavana. en silti koskaa polttanu muutaku jos joku tarjos. pikkuhiljaa röökiä vaan alko menee aina ku sitä joltaki sai vaan pummittua. yläasteella piti mennä salaa kessulle johonki mettään, oli nii jännää ja olihan amis sentää vieres ja piti niillekki näyttää kuinka meki koviksina poltettiin. yläasteen jälkee kuvioihin astuki tupakoiva poikaystävä ja no.. siitä lähtien ollaanki oltu vakituisesti kiinni syöpäkäärylees. kokeiltu on vähentää ja onnistuttu onki monena päivänä. en ees aina muista että poltellakki vois. se on vaan se tapa, ainaki suurimmaks osaks. jos mietinki lopettamista nii tulee vaan kysymyksiä päähän "mitäs mä sit aamulla teen ku oon pistäny kahvin tippumaan" tai "mitäs sitte koulun tauoilla tai ku kaikki muutki?" ja kaikki muutki nää pahiten tavoiks tulleet hetket jolloin on ollu tapana poltella.
  • jokuemmijokuemmi[#14] 7. helmikuuta 2013 20:39:00

ja kyllä, eniten tupakkaa tulee ikävä ku vituttaa. ja sekös vituttaa vielä enemmän jos sitä ei ole :D
  • 17360741736074[#15] 7. helmikuuta 2013 23:33:09

Noku isommat polttaa ja penikkana sitä aattelee että se on nii cool tai sitte haluaa vaan kokeilla että mikä tuosa on nii että stä pitää polttaa. Niiinkö joskus itekki tuli nuorempana kokeiltua. Ja kas kummaa kun kaverit polttaa monet rupee polttaa, periaatteessa ymmärrän sen kokoontumisen tarpeen tupakkatauolle.

Ite en polta, joskus päisää saatan polttaa jos joku tarjoaa. Muuten en.
  • TUNTURI_SOPULITUNTURI_SOPULI[#16] 8. helmikuuta 2013 01:49:45

Joskus ylä-asteen iha alus kokeilin ku kaveritki alko polttaa ja sit tuli ne maagiset sanat "etkö uskalla", jonka jälkee sit maistoin ja sit siitä tuli tapa. Ennen ku ehti ees ajattelee asiaa koukkuunjäämisestä, vuos sit yritin ekan kerran lopettaa ja huominki et se oli hankalaa, pieleen meni. Tupakka tosiaa auttaa leivittää jotai tilannetta, usein jos duunis tulee joku vituttava, stressaava tai juttu joka rupee painaa mieltä tupakka laukasee sitä tilannetta ja auttaa. Tupakka tuo myös hetken omaa aikaa, töissä muista ihmisistä, porukoilla = perheestä saa hetken olla omis olois ja kotona kotitöistä. Se on mulle hetki omaa aikaa miettiä asioita kaikessa hiljaisuudessa siinä samalla ku kessuttelee.
    Kaipa sen vois toisellaki tapaa hoitaa mut tää on mun tapa.

Nykyää täst polttamattomuudesta on tullu muoti-ilmiö.
    Ennen oli melkee harvoja niitä jotka ei polta, ainaki miehissä ja naiset nyt ei kotona pahemmi muutenkaa, et tupakoivia naisia oli ennen vähemmän mitä nykyää. Kai se o nykyajan vanhuksille jääny et ne polttelee ja varsinki jotai sikareita ehkä enemmän tai norttia ym tämmösiä.
    Ja nykynuoret lähtee polttaa jos haluaa.

Oikeuksia tupakoiville! Säädökset menee aina vaan tyhmemmiks tupakointia koskien ja kaikki hankaloituu. Kassaltaki pääsee hitaammin pois ku pitää eka kysyy tupakan numero myyjältä, painaa nappia, sit sii menee noin 30 sec ku se tupakka tulee sielt... varsinki jos useemma aski nii moro et o hidasta.... ja talot joissa ei saa tupakoida ja jos tupakoiva henkilö asuu sielä ja säädös tulee sitten vasta... koskaha alkoholiin tulee vastaavaa? Kaikki alkoholijuomat alkoon alkoholittomia myöten ja raittiita asuntoja joissa ei saa viinaa käyttää? Tai jos ajatellaa et tulis lapsettomia asuntoja, ei tarttis kuunnella naapurista jokapäivästä lasten itkua ja itkupotkuraivareita, välillä aikasi aamusta ja viikonloppusin tai illemmasta. Koska lapsettomia taloja?
    Ihminen tekee omat ratkaisut elämässään en ymmärrä miks tän kaiken EU-PASKAN takia kaikki menee vaikeeks