IRC-Galleria

Tiedot

Luokittelu
Minä ja muut
Perustettu
5.10.2009
Tilastot
Käyntejä: 234 250
Kommentteja: 19
Koko
2213 jäsentä
Tyttöjä: 920 (42 %)
Poikia: 1293 (58 %)
Sijoitus koon mukaan: 155
Keski-ikä
30,7 vuotta
Otos: 819 jäsentä
Tyttöjen keski-ikä: 29,9 vuotta
Poikien keski-ikä: 31,2 vuotta
Ylläpitäjä
Scarrr
Valvojat
tuner, varzu, Bro, ^ShadowS, Milzu^, LunaLepo, s-mies, Scarrr, Nextfever, WhazWolf, Vihreäpeikko, TobiTatze, iSephiroth

Rastat?!?!?!?!

• 5tr4nger5tr4nger[#1] 4. maaliskuuta 2013 00:06:05

Elikkäs, kuten otsikko jo vihjaa, kyse on rastoista.. Jos täällä sattuu oleen ketään jolla ois/on ollut rastat, voisitko hiukan kertoa kokemuksia niistä? Esim. Kannattiko? Missä otit vai teitkö itse?

Ja sit kans, jos joku tietää mistä löytäs ohjeita siihen että mite tehää kotona helposti rastat... Tai jos joku jaksaa kirjotella tänne nii seki ois hyvä. Oon koittanu googletella, mutta ei taho löytyä oikee hyviä, kaikissa on jtn tyylii, "pese hiuksesti mäntysuovalla", mikä ei oikein innosta....

Help me, please!!
  • zaninaszaninas[#2] 6. maaliskuuta 2013 01:48:12

Haha! Pakko kertoo sulle ihana ''kauhutarina'' rastoista ;)
    Mun kaverilla oli rastat monta vuotta sitten ja alkoi ihmettelemää miks se pyörty aika usein. Noh. Ei se sit siitä oikein välittänyt mut sit ku hän otti kavereittensa kanssa ne rastat pois... tadaa! Sen rastojen seasta töyty hämähäkki joka oli tehny sinne pesän ja muninu sinne niit poikasii. Eli... Se mun kaveri oli pyörtyny useesti, koska se hämähäkki oli purru sitä aina päänahasta.
    Oli pakko kertoo ku tuli vaa yhtäkkii mielee toi :D
    Anteeks jos nyt sait jonkun inhottavan mielikuvan mut no can do.
    En siis millää pahal haluu säikäyttää sua mut ... emt :D
    SORRY :)
  • AlanKAlanK[#3] 6. maaliskuuta 2013 02:05:00

-mushroomlover- kirjoitti 5.3.2013 23:48: Haha! Pakko kertoo sulle ihana ''kauhutarina'' rastoista ;)
    Mun kaverilla oli rastat monta vuotta sitten ja alkoi ihmettelemää miks se pyörty aika usein. Noh. Ei se sit siitä oikein välittänyt mut sit ku hän otti kavereittensa kanssa ne rastat pois... tadaa! Sen rastojen seasta töyty hämähäkki joka oli tehny sinne pesän ja muninu sinne niit poikasii. Eli... Se mun kaveri oli pyörtyny useesti, koska se hämähäkki oli purru sitä aina päänahasta.
    Oli pakko kertoo ku tuli vaa yhtäkkii mielee toi :D
    Anteeks jos nyt sait jonkun inhottavan mielikuvan mut no can do.
    En siis millää pahal haluu säikäyttää sua mut ... emt :D
    SORRY :)

PASKAPUHETTA :DDD
  • 34956723495672[#4] 6. maaliskuuta 2013 10:01:23

rastat on ihanat. mulla on itellä ollu nyt joku 3 vuotta rastat, itetehyt tottakai, kampaamorastat tehään kaikilla myrkyillä(vaalennusaineilla yms.). tosi helppohoitoset ja ihanat ja rastoihin ei todellakaan mee mitää hämähäkkejäXDDD tai muuta ötököitä, niikun ei suoriinkaan hiuksiin.
    ainoa haittapuoli mikä mua häiritsee on se kun rastoja joutuu aina vähänväliä takuttamaan sieltä päänjuuresta ja se on välillä aika vaikeeta kun ei nää taakse ja sillain. mutta ehdottomasti jos olet vähääkään miettinyt haluavasi rastoja nii sanon että et tuu katumaan jos ne pötkylät päähän väsäät. niistä tulee tosi rakkaita sulle : )
    ja omat rastat on tehty;
    kammalla ns."tupeeraat kasan hiuksia semmoseks möykysk ja sit pyörittele vaan tosipaljon ja voit käyttää sen jälkeen tiivistämiseen apuna huovutusneulaa, mut älä käytä sitä liikaa. suolavesi liuos auttaa myös tiivistämiseen.
    muista eka erotella hiukset vaikka kuminauhoillla valmiiks, ettei ne vapaat hiukset karkaile alkuvaihees muihin rastoihin kiinne ja kasva yhteen.
  • 34679403467940[#5] 6. maaliskuuta 2013 19:16:03

Aidot rastat

Mie kävin 2011 ottaa rastat thaimaassa .. Mulla oli hiukset yli kainaloon asti jarastoista tuli alle 1 cm paksusia ja ne oli niskaan asti pitkät :).. No äitini huovutti joka päivä niitä ettei ne ala hamputtamaan :D mutta ei ne ollu ku jotain päälle vuojen ja ne meni pilalle ;(.. kova työ oli pitää kunnossa :P.. Sisälle kerty ylimäärästä pölyä ja roskaa :(.. No ne piti leikata pois ja mulle tuli irokeesi :P. ei saa aitoja rastaita muuten pois :/.. Ei maksanu ku 4000 bhatia eli 100 euroa ja 2½ h meni tekoon eivät käyttäneet mitään aineita vaan äsin ja ohuella huovutusouikolla huovutti :) Kummallaki tekiällä oli rasta :) toisella on ollu 24 vuotta ja olivat polveen asti :) ... Oli ihan kivat :P
  • 5tr4nger5tr4nger[#6] 7. maaliskuuta 2013 10:34:13

OG-Äpärä kirjoitti 6.3.2013 08:01: rastat on ihanat. mulla on itellä ollu nyt joku 3 vuotta rastat, itetehyt tottakai, kampaamorastat tehään kaikilla myrkyillä(vaalennusaineilla yms.). tosi helppohoitoset ja ihanat ja rastoihin ei todellakaan mee mitää hämähäkkejäXDDD tai muuta ötököitä, niikun ei suoriinkaan hiuksiin.
    ainoa haittapuoli mikä mua häiritsee on se kun rastoja joutuu aina vähänväliä takuttamaan sieltä päänjuuresta ja se on välillä aika vaikeeta kun ei nää taakse ja sillain. mutta ehdottomasti jos olet vähääkään miettinyt haluavasi rastoja nii sanon että et tuu katumaan jos ne pötkylät päähän väsäät. niistä tulee tosi rakkaita sulle : )
    ja omat rastat on tehty;
    kammalla ns."tupeeraat kasan hiuksia semmoseks möykysk ja sit pyörittele vaan tosipaljon ja voit käyttää sen jälkeen tiivistämiseen apuna huovutusneulaa, mut älä käytä sitä liikaa. suolavesi liuos auttaa myös tiivistämiseen.
    muista eka erotella hiukset vaikka kuminauhoillla valmiiks, ettei ne vapaat hiukset karkaile alkuvaihees muihin rastoihin kiinne ja kasva yhteen.

Kiitos :) Pitäs vain ootella että nuo hiukset kasvaa..