« Edellinen sivu
Seuraava sivu »
-
Luettele kolme asiaa, jotka tuottaa sulle iloa. Ihan normaalista elämästä, ne voi olla mitä vain.
Omat:
1. Kesäyöt ja -aamut
2. Kunnon pihvi
3. Laulaminen ajaessa yksin autolla
;) -
1. Aamukahvi
2. Peuhaaminen koiran kanssa
3. Uuden hyvän musan löytäminen -
1. Hyvä musiikki
2. Mun kisut
3. Kaverit -
1. lukeminen
2. musiikki
3. täysikuu -
Mitkä asiat, pienet asiat, saavat minut erittäin iloiseksi...
1) Se, että joku hymyilee - etenkin, jos hymy tulee aidosti siltä, joka hymyilee ja se, että hymy on tarkoitettu minulle.
2) Se, että saan kävellä ulkona, kaupungissa - ihan missä vain - nähdä, haistaa, kokea ja tuntea maisemia, maailmaa.
3) Tehdä taidetta. Laulaminen on etenkin todella vapauttavaa. Teatterin teko, bändi prokkikset tai valokuvaaminen jonkun kanssa ovat mahtavia, kun taas piirtäminen rajoittuu enemmän yksilö suoritukseen -
1) Herääminen jonkun ihanan ihmisen vierestä
2)Se, kun joku halaa yllättäen takaapäin, kun tekee jotain (vaikka tiskejä tai kokkailee tai jotain)
3)Kun ajaa autoa yksin ja kuuntelee musaa kovalla ja laulaa mukana ihan yhtä kovaa. -
ehkä nämä menee top 3:meen 1) kitaran soitto 2) jos on koulussa/kotona hyvää ruokaa 3) mönkiällä ajelu
-
1) Löydät/kuuntelet todella hyvää musiikkia.
2) Näet vanhoja tuttuja pitkästä aikaa !
3) Hyvä juttuseura. -
- Aromikas sikari
- Pähkinäinen viski
- Palkkapäivä -
1. rööki :DDD
2. viina :DDD
3. mopo :DDD -
1. Ku saa itelle tärkeen ihmisen hymyilemää
2. Se tunne ku herää aamulla ja huomaa ettei ketään ole kotona, siis tiedossa rauhallinen aamu..
3. Pitkä lenkki ja raikas viilee suihku
:D -
se kun herää aamulla ja huomaa olevansa vielä hengissä :) jokainen päivä on mahdollisuus.
-
1) Herätä rakkaan ihmisen vierestä
2) Musiikki
3) Halaus -
- Tunne, kun et muista että pakastimessa on jäätelöä ja löydät sen sieltä.
- Kesällä kaatosateessa hyppiminen (edellyttää iloista mielentilaa)
- Tuntemattomien kehut - ei ole mitään piristävämpää, kuin tuntematon ihminen joka tulee kertomaan metrotunnelissa että sulla on tosi kivat housut.
- Kun on puolitutulla kylässä, eikä kehtaa käydä vessassa ja sitten se tunne kun pääsee himaan...
-
Pitää kyllä miettiä kun laaja aihe...
1. Saa rauhassa juoda kahvia (+syödä ehkä jotain hyvää)
2. Innostuu jostakin uudesta asiasta
3. Kokee mahtavia maisemia (olen juuri Ylläksellä laskettelulomalla)
(+ kaikki huippuhetket kavereiden kanssa ja bileet) -
1. Aamut, jolloin ei ole kiirettä mihinkään ja voi huoletta torkkua vielä hetken (ja jolloin herää mieluiten yksin)
2. Piirtäminen
3. Musiikin kuunteleminen -
1. Haaveilu
2. Pohdiskelu
3. Nukkuminen -
1. Rakastuminen
2. Hyvän musiinkin löytäminen ja kuuntelu
2. PERJANTAI HÖLLÄILLÄÄN!! -
1. Ku saa juosta rankkasateessa sisälle.
2. Kun saa olla rakkaansa kanssa.
3. Kun löytää jonkun oikein hyvän biisin. -
Drizzlehell kirjoitti 7.11.2011 12:15: Mitkä asiat, pienet asiat, saavat minut erittäin iloiseksi...
1) Se, että joku hymyilee minulle - Että hymy tulee aidosti siltä joka minulle hymyilee ja se, että hymy on tarkoitettu minulle. Ja että saan hymyillä takaisin. Eli hymyilevät immeiset on ihania!
2) Se, että saan kävellä ulkona, nähdä ja tuntea maisemia - etenkin järvenrannalla. Kesällä kuulla lokkien huutavan,haistaen samalla veden tuoksun, nähdä auringonlaskun ja veneiden purhehtivan vesillä - talvella nähdä möllöttävän kuun, tuntien samalla jäätävän raikkaan tuulen.
3) Syödä jotakin hyvää. Olo paranee heti, kun saa syödä hyvää ruokaa tai saa juoda jotakin herkullista!
Just noin ja siihen lisäisin viellä sen että herää ihmisen vierestä joka ihan oikeasti välittää sinusta
« Edellinen sivu
Seuraava sivu »