« Edellinen sivu
Seuraava sivu »
-
en honaa kui röökin ikäraja o 18 v ku ei sii oo mitää vikaa kaikil iha sma uhka saa a se vitu keuhko/poskisyöpä :pp aik vittumaist -.- ite ole koht polttanu tyylii 2 viikkoo eik ol mitä muut ku vhä pääsärgyy ja huimaust mut´ei muut ;DD piskuse ketuttaa ku pitää salas tervaa keuhkoi :pp
-
onks kova olo ku oot polttanu jo 2 viikkoo ?
-
eei tosia mut mieti va ku ain täyt pölsii .p
-
oon vetäny kohta vuoden enkä suosittele rupeen kuulostaa välillä pulsulta ja sit.. ääni ei riitä mihkään! ei kantsi :D
-
Puol vuott tääl ei mitään tull viel ...
-
Vetääks meikä pohjat kahella ja puolellavuodella?
ps. aika paska trolli. -
juuh ei oo terveellisin vaihto ehto :pp iha perseest -.- oonh kyl kokeillu heittää röökit menee mut ei tullu mitää ;(( vitu perseest ku jää koukkuu -.-
-
HAHAHAHAAHAHHAHA. just ton takia se ikäraja on 18 vuotta, ettei kenen tahansa päätöskyvyttömän teinin ois liian helppo pilata keuhkojaan. tiesitkö muuten että tupakointi heikentää pituuskasvua? siinä on yksi ihan hyvä syy miksei jonkun vielä kaskavan pitäisi polttaa.
-
eiiiiiiiih ku meinas revetä tolle "T16kAnee274", 2 vko polttanu, ei siinä ajassa kerkii jäähä koukkuun ees??!:d
-
joo pa joo o ;pp
-
Ei siinä ikärajas oo kauheesti järkee, se vaa tekee tupakasta nuorille ''kielletyn hedelmän.'' ;D
-
:DDD Oot polttanut koht 2 viikkoo ei v*ttu.. Ei siin ajas ees jää koukkuun.
-
Jou rööki on paras :D ja 13v :D
-
erkkA` kirjoitti 23.12.2011 23:10: Kannattaa lopettaa ku vielä noin alkuvaiheesa oot tuon tupakin kans. Ei siitä tule ku harmia
T. Itse yli vuoden kiskonut.
Toi on ihan totta mä oon jo koht kaks vuotta ja rupee pikkuhiljaa vitutt.. -
rööki on paras :D ja viina :--DD
-
Mu puolest rajan sais nostaa sinne 25+, ei se rööki kenellekkää hyvää tee.
T. Harvinaisen ylpee siit ettei oo ikin ees maistanu -
T16kAnee274 kirjoitti 23.12.2011 21:11: en honaa kui röökin ikäraja o 18 v ku ei sii oo mitää vikaa kaikil iha sma uhka saa a se vitu keuhko/poskisyöpä :pp aik vittumaist -.- ite ole koht polttanu tyylii 2 viikkoo eik ol mitä muut ku vhä pääsärgyy ja huimaust mut´ei muut ;DD piskuse ketuttaa ku pitää salas tervaa keuhkoi :pp
obvious troll is obvious. Ja joo, poltan ja vois nostaa vaikka 20? -
T16kAnee274 kirjoitti 24.12.2011 08:53: juuh ei oo terveellisin vaihto ehto :pp iha perseest -.- oonh kyl kokeillu heittää röökit menee mut ei tullu mitää ;(( vitu perseest ku jää koukkuu -.-
Vaihto_ehto. yhdys sanat kuntoon. Takasin ala-asteelle ja tupakat roskiin. -
Tupakan voisi kieltää. Ei siitä saa muuta kuin pahana hajuisen hengityksen, huonon olon, rahaa palamaan ja ympäristön tuhoutumaan.
-
Sen joka aamuisen nikottinin tuoman hyvänolontunteen.
« Edellinen sivu
Seuraava sivu »