-
jubeg454 kirjoitti 26.12.2011 09:59: kannattaa polttaa tulee kuntoa lisää :9
[img]http://www.bimmerpost.com/forums/attachment.php?attachmentid=621831&d=1324421749[/img] -
Voi voi voi... Tuon ikäsen röökiä? Tajuatteko että tytöt tykkää itteesä pitemmistä pojista xD Tunnen vähä liian monta ihteeni lyhyempää jätkää (ei siks et ois geeneis olla lyhyt), koska rööki, ja ne on tosi säälittävän näkösiä pari metristen kavereidensa kans. Ja kerran jos 2 viikkoo tai vuos, lopettakaa, ette tajua miten vaikeeta se lopettaminen on jo viiden vuoden jälkee. Cooperin testin jälkee oksennellaa verta ja tervaa keuhkoista ja maataan radan vieres naama sinisenä, siinä tätä elämän ihanuutta tupakan kanssa.
-
vast viisvuotta eikä vielkää pal jännitä :D
-
Supermaria kirjoitti 24.12.2011 13:21: Ei siinä ikärajas oo kauheesti järkee, se vaa tekee tupakasta nuorille ''kielletyn hedelmän.'' ;D
maria.....naama kii tai tommoset jonnet alkaa polttaa enemmänki :D -
Meikä ei oo ees alottanukkaa eikä kannata! :)
-
Hmm.. Kaikki tietää tupakoinnin terveydelliset riskit, joten niistä on turha saarnata kellekkään ollenkaan. Tupakoinnin aloittamine on jokaisen oma päätös koska aika harvalle se rööki suuhun väkisin tungetaan. Itse olen polttanut melkeen 3 vuotta ja kyllä sen alkaa jo pikkuhiljaa yleiskunnon puolesta huomaamaan.
-
NO MÄ OON VÄHÄ KOVA VEDÄN RÖÖKII VAIK OON 11 VITTU OOTTE KATEELLISII SAAN ESARIIKI KAUPAST SHADASIÏÅASJHIŨTGUJSOARBSIOUJEHRABUSGQWRJÏ
WEITJ -
Niin maukasta rölliä
-
Itehä meinasin alottaa polttaa mut sit kaveri soitti pelaan jalkapalloo, justiin ku lusikoin päärynää takaisin aladdiniin, ja sit mul tippu spagettia taskusta.
-
psykoterapia kirjoitti 27.12.2011 02:36: Itehä meinasin alottaa polttaa mut sit kaveri soitti pelaan jalkapalloo, justiin ku lusikoin päärynää takaisin aladdiniin, ja sit mul tippu spagettia taskusta.
vihdoinkin asiakommenttia tähän threadiin! -
Kiitän.
-
osaan samaistua tähän koska multa aina useesti kanssa tippu spagettia taskusta ja sit mun oikee korva sokeutu enkä kuullu enää mun vasenta silmää :<
-
ite oon polttanu kaks tuntia nyt teholla sydän infraktin takia!! PS PERUSSUOMALAISET KUNNIAAN VITTU MIKÄ JYTKY PSS KUN NYT KUOLEN JAAN KAIKEN OMAISUUDEN MIKOLLE JA MATILLE PSSS TAPPAKAA KAIKKI ITTENNÄ ENNEKU MINÄ TEEN SEN PSSSSS TUUN KUMMIT_TELEMAAN UNIINNE HÄVETKÄÄ!!!! NIGGAS PSSSSSS HUARATTTTTT!!!!! EN JAA TÄSSÄ VAIHEESSA TURPA KIINNI JA POLTTAKAA SITÄ TUPAKKIA HEI HEI MEN SYÖMÄÖN PURUJA!!! SMARTTIA TUO TUPAKAN POLTTO AIKA NASEVA LAUSE VAI MITÖ HERMANNIT_69
-
Polttelin 5 vuotta ja kuukausi sitten siirryin E-Savukkeisiin. Keskiolut pärinöissä tulee vielä silloin tällöin mentholaski ostettua.
-
~6vuotta polttanu ja lopetellaan.. lopeta järkevä nyt jo ajois.......
-
L3gacy kirjoitti 28.12.2011 18:47: ~6vuotta polttanu ja lopetellaan.. lopeta järkevä nyt jo ajois.......
Jokaisen oma asiahan tuo on joten turha sitä on kenenkään sen enempää hurskastella. -
PASKA RÖLLIII!!!!!1111
-
4vuotta.. ei kannata alottaa...
-
lopeta ny toi polttaminen ennenku ees alotat, terveisin n.4v polttanu :)
-
hei cmon, aamul parasta kahvi + kessu.. Alkoholin kanssa palaa kessu.. Suosittelen lopettamista alussa.. T. 5vuotta polttanut..