-
Poltan koska se on tyhmää.
-
Lopetin 2 kk sitten ja on paljon parempi olo, niin henkisesti kuin fyysisestikin.
-
Onnea kaikille lopettajille. Säästyy rahat ja terveys c:
-
se on iha vitu noloo ! mut ite en polta paitsi sillon ku vituttaa ..
-
se on noloo, ite en polta vakkaristi mut joo...
-
Poltan, rentouttava elämäntapa. Vaikkei polttaiskaan ei silti tarvitse arvostella meitä jotka polttaa, se on meidän valintamme.
-
En polta. Rahat menee ja tulee sairauksia. sanon tupakalle ei.
-
En maksa kuolemasta enkä terveyteni pilaamisesta.
-
poltan
-
En enkä halua! Miks pitäis tuhlata rahaa ja tuhota oma terveys???????
-
En enkä ikinä halua alkaa polttamaan.
-
oon ala ikäinen enkä aikuisenakaan polta..see on haitaks vaan.joo mul on kamuja ketkä polttaa vaikka on ala ikäinen mut aivan sama tyhmät polttaa siin vaan pistää rahaa taivaaseen...mää en pilaa terveyttä en lapsena enkä aikuisena.......joo mun mutsikin lopetti vaan meikän käskystä koska see haisi kamalalle se tupakki ja meikän pää alko särkee
-
Oot oikees en mäkää polta enkä aio alkaa poltaa.
-
poltan vitutuksee ?:D
-
Valitettavasti,kohta 4 vuotta polttanu.:D
-
Kyllähän tuota menee...
Ei ois pitäny alottaa, tuntuu et tarviin sitä joka hetki D: -
mää oon sitä mieltä et alkoholit ja tumakat ja huumeet koko naan pois nee tappaa vaan ihmisii oikkeeestiii
-
voihan porkkanaankin tukehtua ja ilmeenikun kannabis on terveellisempää kuin tupakki ja alkoholi vaikka se lasketaankin "huumeeksi"
-
joo tota samaa virttä on mun kamut kun nee poltaa niin oon sanonut ton niille niin nee sanoo ton saman virren et porkkannaankin voi mutta see ei oo mitään sellasta tupakki pitäis saada myynist pois ja myös huumeet ja kaljat niis ei oo mitään järkeee..nuoret käyttää noita en kyl tiiiä mikä järki mut ei oo mun oggelma jos joku kupsahtaa ja kuolee