-
-Marii- kirjoitti 27.2.2013 09:16: En, koska en halua pilata terveyttäni.
oon samaa mietä sunkaa en minäkään haluu piata terveyttäni -
En vitus polta... täyttä paskaa sellane, raha ja terveys vaa menee
-
-FrozenZoul- kirjoitti 4.3.2013 19:22: En vitus polta... täyttä paskaa sellane, raha ja terveys vaa menee
oikee asenne :) -
aika satunnaisesti poltan, sillon lähinnä jos v*tuttaa joku asia ja välillä ihan vaan huvin vuoks. : )
-
en polta , en nää siihen mitään tarvetta ja se on ihan tarpeeks paskaa :)
-
Poltin noin 14vuotta, lopetin seinään ja sen jälkeen tuli ero ja aloin polttaa taas. 1vuoden tauko ja vuoden poltin. Nyt olen ollu polttamatta 1,5vuotta. Vasta jälkeenpäin tässä iässä tajuaa, kuinka hemmetin tärkeä terveytesi on. En minäkään noita 7km juoksulenkkejä tekisi jos polttaisin. Melko hölmöä touhua, mutta joillekki se on vain tapa josta vaikea päästä irti. Ei tätä kansaa kummiskaan kannata tuomita, se on aivan jokaisen oma asia mitä elämässään tekee. Nopeasti tämä aika vain tikittää, joten harkitseppa uudestaan, kannattiko!?
-
en polta ja eipä siihen mitään syytä oo :) ei vaan kiinnosta. jos joku muu polttaa niin siitä vaan, eipä tuo haittaa.
-
Tuli pien laskuvirhe, mutta mitä sitte. En polta nyt, enkä enää koskaan!
-
joo kakkaa
-
en polta. On tyhmää tuhlata rahansa keuhkojensa ja muun kuntonsa tuhoamiseen
-
En polta, enkä aio. Säästän rahat parempaan, ostan sillä rahalla mielummin jotain tärkeämpää. (: Enkä myökään halua pilata terveyttäni.
-
Poltan kyllä koska liian pitkään.Siis lopetin punaista merkistä vuosi sitten ja vaihdoin vihreään kun oireen takia huomasin.Ei ole pakko polttamaan,mutta ihminen itse valinta sitä.Minulla ei ole mitään vastaan,että joku ei polttaa tai polttaa on...En ole niin pihi rahan takia,että säästää siihen.Sepä on minun päätökseni.
-
Aivan samaha se tietysti on polttaako, vaiko ei.
Joka tapauksessa, elämä on aivan liian lyhyt moiseen tuprutteluun ja tämä on taas minun mielipide.
Se on täysi fakta, vaikka polttamiseen rahaa meneekin, niin et sinä siltikään oikeasti mitään säästä, jos et siis oikeasti sukan varteen tuota laita ja en kyllä usko että laitat. -
Poltan, mutta haluis päästä eroon siitä tavasta, mut mitäs tyhmyyttäni 10v skidinä ekan kerran maistoin ja 13v rupesin vakituisesti polttamaan. :s
-
eXu kirjoitti 5.5.2013 21:16: Poltan, mutta haluis päästä eroon siitä tavasta, mut mitäs tyhmyyttäni 10v skidinä ekan kerran maistoin ja 13v rupesin vakituisesti polttamaan. :s
Aika vaikeampaa lopettamaan,koska poltit aivan liian kauan.Jos poltat punaista nii kokeilehan vaikka vihreään jossa nikotiinipitoisuus 2-4mg vähemmän.Nikotiini aiheuttaa riippuvuuteen että jää koukussa. -
oon päättänyt lopettaa röökaamisen
-
Tuleehan tuota poltettua.... En polttas jos voisin sen tuosta vaan nakata pois, perusin sen päätöksen alottaakkaan sitä ikinä. Loppujenlopuksi siinä ei oo mitää järkee. Tarpeeksi monta vuotta ja röökiä polttaneena siitä tulee jo niin vakiintunut tapa ja riippuvuus että eipä sitä nuinvaan pois nakata. Siitä haetaan niin moneen asiaan helpotus ja Suomihan on vapaa maa eli mitä sitten?
-
Mdna kirjoitti 5.5.2013 22:09:
eXu kirjoitti 5.5.2013 21:16: Poltan, mutta haluis päästä eroon siitä tavasta, mut mitäs tyhmyyttäni 10v skidinä ekan kerran maistoin ja 13v rupesin vakituisesti polttamaan. :s
Aika vaikeampaa lopettamaan,koska poltit aivan liian kauan.Jos poltat punaista nii kokeilehan vaikka vihreään jossa nikotiinipitoisuus 2-4mg vähemmän.Nikotiini aiheuttaa riippuvuuteen että jää koukussa.
Itehän oon tätäki kokeillu mutta tulee vaan poltettua entistä enempi kun ei saa nikotiinia niin paljoa kerralla... -
heig- kirjoitti 5.5.2013 23:32:
Mdna kirjoitti 5.5.2013 22:09:
Aika vaikeampaa lopettamaan,koska poltit aivan liian kauan.Jos poltat punaista nii kokeilehan vaikka vihreään jossa nikotiinipitoisuus 2-4mg vähemmän.Nikotiini aiheuttaa riippuvuuteen että jää koukussa.
Itehän oon tätäki kokeillu mutta tulee vaan poltettua entistä enempi kun ei saa nikotiinia niin paljoa kerralla...
Hmm sitten vaihtoehto sähkötupakka joko nikotiinia tai nikotiiniton,että helpompi päästä.Olen kuullut,että joskus ei oikein toiminut eroon.Kannattaisi kokeilla kumminkin,että onnistuisiko. -
Joskus kokeiltu, mutta erittäin huonoksi tavaksi todettu. Suosittelen silti tasapuolisesti kaikille ;)