-
rokokookoo_pv kirjoitti 30.8.2011 19:10:
^tiija kirjoitti 27.8.2011 00:13: jepp, 6 vuotiaana tultiin porukoitten kans kaupasta ja istuin siskon kans farmarimersun perällä jossa ei ollu turvavöitä. Stop-merkin takaa tuli mummo eteen ja seurauksena luisuttiin liukkaalta tieltä ojaan ja lensin lasin läpi auton alle. Makasin sielä ja luulin kuolevani, mutta mitään ei tullu, naarmut vaan kaulassa ja kasvoissa.
:O suojelus enkeli olkapäällä sanoisin :D
No jep! :) -
Olen joutunut kolariin ja meinasi henki lähteä mutta isäni kuoli kun rattijuoppo tuli vastaan väärällä puolella tietä ja ajoi nokkaan. Se tapahtui Vihdissä 2008
-
Olen ollut. 3 kertaa vieläpä. 2 kertaa mopolla ja kerran autolla. Saa rohkeasti kysyä enempiki
-
olen ollut, viime vuoden heinäkuun alussa ajoin skootterilla auton kylkeen. auto tuli kolmion takaa vasemmalta eteen.
-
kaverin kyytis olin ja mentii jotai 70-90 km/h vauhilla mettää mut ei mitää muut ku kylkiluut oli kipeen pari viikkoo mut aikaa on muutama vuos jo tapahtuneest
-
En oo.. Onneks! Tai siis olis kamalaa jäädä esim auton alle.. D
: -
onhan sitä oltu. ilmeisesti rattijuoppo, siltä se ainakin haisi, ajo päin ku ylitin suojatietä pyörällä. lensin aika komeesti siinä ja pyöränikin tuli päälle. makasin maassa tuupertuneena ja siihe tuli joku lenkkeilijä joka autto mut ylös ja katottiin ku se kuski meinas lähtee karkuu mutt ku nousin tuli se pyytelee anteeks ja luippas sitte pois siitä. pyörä meni paskaks mutt ajoin sillä kotiin ku ainut mikä päässä liikku sillä hetkellä oli se ett olin myöhässä kotoa. ...oli siinä sitten selittämistä mutsille, joka sai melkein sydärin ku kerroin kolarista. ei mulla oo ku pientä vaivaa polvessa vieläkin vaikka päälle 3 vuotta siitä on. ja tuli siinä mustelmia. oli onnea mukana. sen voin sanoo, ja onneks käytin sillon kypärää ku löin pääni kovaa maahan. mutt silleen..
-
joskus 6v olin kolaris ku edessä oleva auto pysähty keskekaike ja ajettii sen perää, mut ei mulle eikä äitille käyny mitää suurempaa ku kuhmuja päähä :):)
-
En ole mutta pyörällä kolaroinut muutaman kanssa penskana.
-
No oho, sulle on sattunu aika paha kolari, mut onneks oot hengissä, huh huh, tos olis voinu hilkulla olla sun elämän päättyminen. Onni siis matkassa.
Rstuning kirjoitti 27.8.2011 09:37: Tullut muutamia kolareita ajettua 12vuodenaikana,mutta hurjin kolari sattui vuonna 2005 syyskuussa. Silloisen työnantajan autolla ajoin nelostiellä kotiseudun lähettyvillä hurjan hirvikolarin.
Oli siis syyskuu ja vesisade&pimeää iltas ajasta puhumme. Vauhtia oli n.110km/h tunnissa,kun ajoin yhdestä ajoneuvosta ohitse ja siinä samalla huomasin,että hirvi tulee oikealta puolen tietä ja ylittää tietä vasemmalle. Opetettu on,että hirveä pitää väistää pylly puolelta,mutta nyt ei kerennyt ja väistin vielä turvan/naaman puolelta ja hirvi osui oikeanpuolen a-pilarin kohdalle ja kimposi auton ylitse,kuin keilapallo.
Vauhtia oli paljon ja menetin monen vastaheiton jälkeen täysin autonhallinnan,lopputuloksena auto oikealle puolelle pientareelle ja 4krt katon kautta. Ihmeellistä tuuria oli se,että pysyin auton sisäpuolella ja kun auto oli katollaan,niin istuin kattoverhoilun päällä kuskin paikalla.
Auto meni täysin lunastukseen,ikkunat särkyi kaikki ja katto oli ihan mutkalla. Pelastuinko hengissä,kun en tälläkertaa istunut vöissä? Sen verran tuli injuryä,että sormi tuli kipeäksi ja korvasta lähti hieman ihoa.
Hirvi kuoli , minä en. Tälläinen tosi tarina. Btw.pääsin silloin iltalehteenkin,oli kirjoitettu,että Hurja ulosajo Simossa. -
Jooh, tota itse en ole kolariin joutunut, mutta pari kertaa on melkein niin käynyt, syy on ollut sääolosuhteet. Olen varovainen kuski ja yritän myöskin ohjastaa muita kuskeja maltillisempaan ajoon, jotta muiden ajotyylistä ei koituisi muille liikenteessä vaaraa, itsellä ollut kortti vasta vajaa pari vuotta...
Malltia siis liikenteessä muutkin, että kaikilla on turvallista kulkea. Muut huomioon ottaen :) -
lol just viimeviikonloppuna :D
-
jouduin kolariin viime kesänä, olin yksin ajamassa tampereelta joensuuuhun. kolari tapahtui puolessa välissä, ja jouduin koko loppumatkn ajamaan yksin. kolarissa ei tullut henkilövahinkoja, mutta pitkään sen jälkeen ajaminen teki pahaa.
-
niin ja kerran yks tyyppi ajo pyörällä päälle.. sillon tuli ruhjeita ja muuta.
-
oon ollu... mun päälle o ajettu moottoripyöräl
-
Mie olen sieltä kotosin:)
-
no jaa en ny tiiä ei täää ny oikee oo kolari mut jaa no joo ehkä en sano mitää .. ?
-
Enpä juuri... Kerran tultiin hesasta ja lähettiinliikennevaloistakiihdyttämääntoyotan takana ja eikös edessä oleva toyota kuski pistänyt Liinat kiinni.. No mitäpä siinä enää tehtävissä kaasupohjassa ja edessä munapää pysähtyy... (:
-
Joo, pari vuotta sitten bussimatkalla lahdesta mikkeliin mäntyharjun kohdalla keskellä tietä seisoi vanha mies ja mitähän siinä käy kun suoraan törmää bussiin 100 km/h... istuin vielä etupenkillä. kellekkään muulle ei sattunut mitään paitsi kyseinen mies kuoli
-
en tiiä lasketaanko, mutta olin ajamassa mönkijällä, ja auto ajo kylkeen. seurauksena lensin 5m ja mönkijä 5 metriä toiseen suuntaan. Oikee jalka poikki ja tajut kankaalle. Luulin et jalka ois viel kunnos ni koitin nousta seisoo mut lähti jalka alta ja tajut uudestaa kankaalle. Seuraava muisti kuva oli ambulanssista. Vielä 3 viikkoo kipsi jalassa, sit pääsen taas shufflaa<3