« Edellinen sivu
Seuraava sivu »
-
speedfight on kyyl paras skootteri päällä maan vaikka hajonneena pitääki kovaa metelii ja pelkää et se syttyy palaa mut silti paras <33
-
aaaw tuitui tää on nii totta et hyvä kyl (;
-
se on totta vaa sen takii et se on vaaa PARHAIN päällä maan :D <33
-
HÄHÄÄ <3
-
paskoi kaikki
-
ei ne ei oo paskoja
-
onhan. kuka täyspäinen laittaa 2-pyöräiseen muuten yksipuoleisen monojousikeulan? yks hyvä (ja ainut sellane) skootteri löytyy ja se on toi ditech aprilia sr factory :D
-
no ei ainakaan keeway ry6, on meinaa semmonen paskaläjä koko pyörä ja virittäminenki on vaa unelma ku mitkää virit toimi siinäkää, teharillaki kulkee sen 60 muttei enempää.. räjäyttää pitäis koko läjä
-
vissiin on , se ei ees kulje kunnolla !
-
keawayt nyt on sellasii kiinan ihmeitä :DDDD
-
on meinaa, mut kyl sil miitis auton ohitti :DDDD onneks ei tarvii kärsii tost skootterist enää koska kevari koska jee <3
-
sviii kirjoitti 1.9.2012 15:00: on meinaa, mut kyl sil miitis auton ohitti :DDDD onneks ei tarvii kärsii tost skootterist enää koska kevari koska jee <3
kevari <3 mikäs tulos? (: -
nii onneks kevaritki on keksitty .... :D
ne on ihanii vaik ittellä ei ajokokemusta ookkaa :D -
näil näkymil beta, koska oon nii vitun lyhyt :( mut siiis on vähän siis auki tää kevarin saaminen, pitäs saada talven aikana kerättyy rahat korttiin=saada jostain duunii mutten tiiä yhtään että mistä :d mut niin, kottaraisen mä tahtoisin mutku oon tosiaan 155.5cm pitkä niin ei, ja muutenki tarviin mahd vähän kuluttavan koska mulla ei oo koskaa paljoo rahaa :DD eli beta uskoisin
-
Joo suosittelen betaa, paljo hienompi ku joku bensahirviö massakotari ja mukavempi ajaa pitkii matkoi ;D tai sit ostat mun aprilian, jää kotarille pikkasen kiihytykses mut huipuis menee ohi :D
-
katsellaan!
-
hieno valinta :D:D
-
yamaha aerox on paras skootterixdxd
-
eikä oooo :)) !!
-
onon:D
« Edellinen sivu
Seuraava sivu »