« Edellinen sivu
Seuraava sivu »
-
Kaktuspurkki kirjoitti 24.6.2013 13:31:
Julialex kirjoitti 24.6.2013 13:26:
Aivan, okei! Kiitos linkistä!:)
Voiko facebookin kautta laittaa myös myöhemminkin viestiä, kun aihe on enemmän ajankohtainen?:)
Valitettavasti myös nuo Facebook-profiilit poistuvat kesäkuun loppuun mennessä... :/
Tässä pari blogia, jotka sua saattaisi kiinnostaa:
Joensuussa psykologiaa opiskelevan blogi: http://kohtipsykologinuraa.blogspot.fi/
Kaksi kertaa psykologiaa opiskelemaan hakeneen ja tuloksia jännäävän blogi: http://suuntanapsyka.blogspot.fi/
Olen huomannut, että kumpikin bloggaaja vastailee hyvin mielellään lukijoiden kommentteihin ja kysymyksiin!
Aijaa, no harmi..:(
Voi kiitos paljon! Mukavaa saada jotain hieman erilaistakin blogiluettavaa!:) -
Ensimmäiseksi lastenohjaaja ja sitten seuraava etappi onkin mysteeri..
-
Rouskid kirjoitti 24.6.2013 16:52: Ensimmäiseksi lastenohjaaja ja sitten seuraava etappi onkin mysteeri..
Mä valmistuin just lähihoitajaksi ja oon suuntautunut lasten ja nuorten hoitoon ja kasvatukseen. Tuosta lastenohjaajan koulutuksestakin on varmasti polkuja moneen suuntaan ja töitäkin varmaan ihan hyvin. Itsellä myös suunnitelmat ja mieli avoinna, kyllä tässä vielä ehtii :) -
meikäläisestä tulee vartija :p eli syksyllä alkais turvallisuusalan perustutkinto josta valmistutaa vartijaks :) yhteishaussa sai olla aika hyvin pisteitä meinaa alin hyväksytty oli ollu 30 (itellä 33) siis sielä oli myös pääsykoe/soveltuvuuskoe xd kolmevuotisen opiskelun jälkeen ajatuksena hakea poliisikouluun mut jos ei mua sinne lasketa nii hakeudun vartijan työhön :)
-
supertemez kirjoitti 24.6.2013 23:34: meikäläisestä tulee vartija :p eli syksyllä alkais turvallisuusalan perustutkinto josta valmistutaa vartijaks :) yhteishaussa sai olla aika hyvin pisteitä meinaa alin hyväksytty oli ollu 30 (itellä 33) siis sielä oli myös pääsykoe/soveltuvuuskoe xd kolmevuotisen opiskelun jälkeen ajatuksena hakea poliisikouluun mut jos ei mua sinne lasketa nii hakeudun vartijan työhön :)
Meinasin ite joskus kanssa vartijaksi tosin olis vissii menny ihan toista kautta sellasella työkkärin maksullisella vartijakoulutuksella ja meinasin kans sitä poliisijuttua mut siin on aikas kovat kokeet! Onnea niihin kuitenkin vai joko ne oli? Muistaakseni niit kokeita pidetään 4 vuodessa sinne poliisikouluun? -
Varustamo-hanke on päättynyt. Vertaisohjaajamme eivät enää vastaa kysymyksiinne.
-
no varmaanki johonki kauppaan aattelin mennä töihin ekaks ja sit pistä ehkä tatuointi studion pystyyn
-
Nyt syksyllä oon menossa ammatti kouluun turvallisuusalan perustutkintoon josta valmistun vartijaksi, se jälkeen olis tarkotus hakee poliisi kouluun, eli jos kaikki menee suunnitelmien mukaan niin musta tulee poliisi. Mutta kun tonne poliisi kouluun on niin kovat kokeet, että jos sinne en tuu pääsemään niin hakeudun sitten vartijan tehtäviin. :)
« Edellinen sivu
Seuraava sivu »