-
niin onhan toi:C mutta se on ollutta ja mennyttä ja ikävä kyllä maailma on kusipäitä täynnä:/
-
no mun frendille oli tehty näi et se mun frendi, ja sen jätkä oli ollu yhes 5 kuukaut, sit tää mun frendi meni facee ja siel luki sen jätkän seinäl et "____ ei ole enään parisuhteessa, vaan sinkku" ja sit tää mun frendi meni puhuu sille chättii ja sit tää jätkä sano et ei vaa jaksa enää..
-
Teksti viestil.. On kokemust.. ku aika monet ei uskalla sanoo face to face eism eile mulle tapahtu sillee vaik oisin halun puhuu face to face mut ei ku se vaa et mie haluun puhuu ny chatis ja sillee.. Jollee ei vaa riitä munaa sanooo päin naamaa..
-
no miten sen nyt sanois.. sillee et saa kuulla muilta ihmisiltä et nainen haluu olla jonku toise kans ja itse kieltää ja siit riitelee seuraavat 5 tuntii jonka jälkee hän myöntää ja tottakai on se fb ja tekstari yksii paskamaisimmist tempuist
-
Pahin tapa? Ei voi sanoo mikä on pahis.. aina se on kauheeta, mut mulle pahin oli että mulle soitettiin ja sanottiin et tää ei vaan toimi ja vähän ajan päästä myönsi että jätti oikeesti jonkun toisen takia.
-
Tai sit jos sen pojan kaveri soittaa sulle ja sanoo et se sun poika ystäväs haluu eroo sunkaa ja se poika vaa nauraa siel taustal ja sitku soitat uusiks sillee nii se sanoo et en mie naura.. toi on nii vittumaist on kokemuksii..
-
tekstiviestillä tai sitten sil et jätkä lähtee exän mukaa..
-
jee no nyt se sit oli mullaki eessä jätkä jätti ja tekosyynähän oli ettei pysty oleen tilivelvolline kelleen...VITTU!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
facebookissa joko viestillä tai laittamalla parisuhteen vain pois. sitten tulee mun mielestä tekstarilla ja kaveriporukan edessä jättö (:
-
oisko kaikki tavat yhtä perseestä? tuskin se hirveesti lohduttaa että sanooko päin naamaa pokerinaamalla "se oli siinä" vai soittaako? ainoa millä tavalla saa eron tuntumaan vähän helpommalta on keskustella asiasta eikä vain ilmoittaa siitä.
-
pahin tapa on jättää ettei oo ees sen verta mun et ei edes kerro asiasta mtn ja sit viikkoje pääst kuulee juoruina et joo et sitä ollaa sitte erottu >.< koettu on :( </3
-
Toi on kyllä tosi ällöttävästi tehty ja lapsellista. Asettuisivat toisen asemaa ni tajuaisivat paremmi. Voi sua parkaa=( Sairaan typerä temppu
-
toi on kyl naurettavin tapa jättää :D no huhhuh
-
pahin tapa jättää on just omil synttäreil ja viel sillee et se jättää sut sun parhaalle kamulle ja lopettaa yhteydenpidon kokonaa ja sä kuulet kaiken kaverilt !
-
just joku tollane, et lähtee yhtäkkii :/
-
tekstiviestillä....
-
facebook,tekstari tai kaverin kautta
-
Tekstiviesti, taikka vaihtoehtosesti facebookissa itsenäisesti statuksen vaihto parisuhteesta sinkkuun. Ei mikää kovin kiva fiiilis mennä kattoon murun seinää, ku siellä lukee että ''sinkku''.
Ja tähän lisättäköön se, että seuraavana päivänä onkin tosi mukava herätä ja mennä tarkistamaan facebook, kun huomaa että vanha poikaystävä onkin exänsä kanssa yhdessä. /: -
Nosiis mun mielestä ainoo oikee tapa jättää on tulla sanomaan se suoraan, ihan kasvotusten, ettei halua enää olla yhdessä. Muut tavat voikin sitte unohtaa.
-
Toisen naisen takia.
Olin parisuhteessa, avoliitossa ja kihloissa ja olin muuttanut miehen kanssa Oulun Heinäpäästä Oulun Alppilaan, Oulun Alppilasta Kiimingin Jääliin ja Kiimingin Jäälistä Nurmijärven Nukarille.
Nukarissa kerkesimme asua 4kk, kunnes mieheni ilmoittaa että me eroamme.
Hän oli saanut tekstiviestin, jossa luki oletko sinä sama ihminen tai jotain sinne päin. Soitin viestin lähettäjälle ja sieltä vastasi toinen nainen.
Olin ostanut miehelleni kannettavantietokonee ja se on edelleenkin nimissäni.
Mies oli ollut töissä ja jutellut jossain chatissä naisen kanssa (jolta sai tekstiviestin).
Mies väitti että ei ole ollut ja nainen väitti että on ollut.
Soitin 2 kertaa sille naiselle ja juttelimme pitkään, kunnes viimeisen puhelun jälkeen mieheni sanoi, että meidän suhde loppui.
Tämä tapahtui 2008-2009
Erosimme syyskuun alussa 2009
Mieheni meni uusiin kihloihin lokakuussa 2009, maistraatissa naimisiin joulukuussa 2009, kirkkohäitä he viettivät heinäkuussa 2010 ja 2010 heille syntyi vauva ( jos nyt muistan tuon lopun oikein)
KYSYMYKSET tms.. YV:LLÄ