-
nyt vaan kaikki kertomaan omia juttuja ei ole olemassa vääriä asioita, itselleni romanttinen juttu on syödä kynttilän valossa oman kullan kanssa <3
-
mun mielestä on romanttista mennä illalla jonnekki kauniin järven rannalle piknikille :)
-
Jeps, samaa mieltää sun kanssa, se on tosi romanttista :)
-
No, jos minulta kysytään, niin on aika romanttista, jos jätkä tekee itse kynttilä illallisen yllätyksenä :) Ja myös mikä antaa plussaa on käytöstavat ja toisen kunnioittaminen.
-
mulle kaikki on melkee romanttista :D ihan jotai pikkujuttujaki, mun nykyne se aina satunnaisesti kertoo tosi ihanan stoorin siitä et kuinka ihana oon ja se on nii onnelline ja sillee :) se on tosi romanttista.
ja kerran me ajettiin mopon kaa keskel yötä kuutamonvalossa iha randomil tiellä ja sillon me ei ees seurusteltu viel :)
+ myös nää et tekee ruuan, vie syömään, vie leffaa, rannalle tms :)
se että rakastuu toiseen vaatii aika paljon, mun mielestä.
rakastuu voi nopeestikki niinku mä jos toinen näyttää sen oikeen luonteen ja sen romanttisuuden :) en osaa selittää mut on oma ittensä ja voi vähä huijatakki et on oikee yliromanttine ja söpö ja nii ;) -
no romanttista on se et jos epäilee toisen rakkautta itteään kohtaan ja oma poikakaveri sanoo et : ''Mieluummin sanon kerran et rakastan sua tai en koskaan.'' (: <3 noitten sanojen voimalla on nyt tää 1v 8kk kestetty :)