« Edellinen sivu
Seuraava sivu »
-
elikkäs kuinkas usein itse käyt salilla viikon aikana ja mihin alueeseen yleensä keskityt treenaamisessa?
-
Ei mun tarvii käydä salilla c:
-
HENNAMÄN kirjoitti 18.6.2012 19:13: Ei mun tarvii käydä salilla c:
sinä senkin :D ei minunkaan mutta siellä odottaa iloiset painot ja ihmiset <3 -
Vois salee joskus tulla mulq ku käyt salil (-;
varmast herkulline näky :p -
riippuu vähä, yleensä 4-5 kertaa viikos, kesällä vähemmä
-
royplemusic kirjoitti 18.6.2012 19:36: riippuu vähä, yleensä 4-5 kertaa viikos, kesällä vähemmä
aikas kovaa tahtii käyt taitaa sali olla lähel?
treenaileks mitä osa-alueita? -
Treenaan nyt enemmä selkää, vatsaa ja jalkoja, eniten selkää ja vatsaa ku pitää saada vahvaks et kestää repii enemmä
-
royplemusic kirjoitti 18.6.2012 20:33: Treenaan nyt enemmä selkää, vatsaa ja jalkoja, eniten selkää ja vatsaa ku pitää saada vahvaks et kestää repii enemmä
ookke ite pitäis painoo vähä nostaa et sais penkistäki enempi selkää tullu laitettu ja jalkoi mut sitku paino heiluu siin 55-58kg paikoil ei pysty paljoo enempi ku sen 75kg viel nostaa :D mut kyll tä täst ajallaan -
kyl se siitä :) ite painan 92-95
-
-
haha kyl toi välillä meinaa mahaaki tulla, kesällä varsinki :D mut syksyllä ku kelit viilenee ni taas treeni päälle ja yritän et paino ois jotai 90-95 kokoaja
-
royplemusic kirjoitti 18.6.2012 22:45: haha kyl toi välillä meinaa mahaaki tulla, kesällä varsinki :D mut syksyllä ku kelit viilenee ni taas treeni päälle ja yritän et paino ois jotai 90-95 kokoaja
no ei sill aina voi mitään liha ja alkoholi maistuu jos kullekkin ::D -
kyl
-
5-6 kertaa ja keskityn koko kroppaan.
Ei siltä näytä. -
Kuinka kauan oot käyny?
-
Darvi kirjoitti 19.6.2012 01:34: 5-6 kertaa ja keskityn koko kroppaan.
Ei siltä näytä.
eip (;
mull on oma kuntosali ala kerras, käy halvemmaks. eikä mun tarvii. -
HENNAMÄN kirjoitti 19.6.2012 04:49:
Ei siltä näytä.
eip (;
mull on oma kuntosali ala kerras, käy halvemmaks. eikä mun tarvii.
reiluu mieki haluun salin alakertaan mut eii asun keskel ei mitään nii vaikee kulkee salil aina nii se on hyvä alkulämmittely jouksennella 5km :_D -
mä vedän punnerruksii välipäivinä aika useesti. mulla oli sillo pari vuotta sitte alakerrassa penkki, hauistanko yms mut ei inspannu nii paljo ku kunnon punttis :/
-
royplemusic kirjoitti 19.6.2012 07:42: mä vedän punnerruksii välipäivinä aika useesti. mulla oli sillo pari vuotta sitte alakerrassa penkki, hauistanko yms mut ei inspannu nii paljo ku kunnon punttis :/
jep itel pieni tonko kotoo jos vedän hauiskääntöö 25kg painoil 10x5 yleensä 15-30 sekunnin välil iltasin ja sit käsipainot 12kg:t ja 16,5kg:t sit pari leuanvetotankoa ja vatsalihastuki ja säkki mut-..... kyll punttis vie siel on sitä jotain ;) -
Ei siltä näytä.
onko sinulla siulla salia jossain lähellä? ja käytätkö palautus tai muita jauheita?
« Edellinen sivu
Seuraava sivu »