IRC-Galleria

Tiedot

Luokittelu
Harrastukset
Perustettu
22.5.2005
Tilastot
Käyntejä: 10 771 (1.7.2008 alkaen)
Koko
24 jäsentä
Tyttöjä: 3 (13 %)
Poikia: 21 (87 %)
Keski-ikä
31,6 vuotta
Otos: 11 jäsentä
Tyttöjen keski-ikä: 29,3 vuotta
Poikien keski-ikä: 32,1 vuotta

Onko homoseksualismi syntiä?

• 34199493419949[#81] 23. maaliskuuta 2013 16:11:13

JohnnyLondon kirjoitti 23.3.2013 14:06: Jos palataan itse asiaan. Homopareilla on jo nyt samat oikeudet kuin heteroiden avopareilla sekä mahdollisuus adoptoida lapsia. Tämä sukupuolineutraali avioliittolaki vain johtaisi siihen, että homopapit alkaisivat vihkiä homopareja kirkossa. En kannata.

Miksi juuri homopapit? Ja mitä haittaa siitäkään muka olisi heteropareille, paitsi se helvetin periaatekysymys, jolla nämä korottavat itsensä muiden yläpuolelle? Konservatismi on pelkoa, ei vanhojen ajatusten ihannointia..
  • XackazXackaz[#82] 23. maaliskuuta 2013 16:25:44

JohnnyLondon kirjoitti 23.3.2013 14:06: Jos palataan itse asiaan. Homopareilla on jo nyt samat oikeudet kuin heteroiden avopareilla sekä mahdollisuus adoptoida lapsia. Tämä sukupuolineutraali avioliittolaki vain johtaisi siihen, että homopapit alkaisivat vihkiä homopareja kirkossa. En kannata.

Vaikuttaisiko sukupuolineutraali avioliittolaki sinun elämääsi jotenkin?
  • 34199493419949[#83] 23. maaliskuuta 2013 16:37:08

Xackaz kirjoitti 23.3.2013 14:25:

Vaikuttaisiko sukupuolineutraali avioliittolaki sinun elämääsi jotenkin?

Olen miettinyt samaa. Eihän se vie mitään muilta pois..
  • PaxulPaxul[#84] 23. maaliskuuta 2013 18:38:22

JohnnyLondon valehtelee: avioliitto ei edelleenkään ole homopareille turvattu, ja rekisteröidyssä parisuhteessa on laillisia eroja siihen. Hän myös jättää mainitsematta, että homoparit eivät voi adoptoida perheensä ulkopuolelta: toisin sanottuna, he pystyvät adoptoimaan vain lapsen, joka toiselta parin osapuolelta löytyy jo omasta takaa.

JohnnyLondon on valehteleva, iljettävä idiootti, jonka harhainen maailmankuva kuuluu tuomita äänekkäästi.
  • 34199493419949[#85] 23. maaliskuuta 2013 18:55:13

Paxul kirjoitti 23.3.2013 16:38: JohnnyLondon valehtelee: avioliitto ei edelleenkään ole hompareille turvattu, ja rekisteröidyssä parisuhteessa on laillisia eroja siihen. Hän myös jättää mainitsematta, että homoparit eivät voi adoptoida perheensä ulkopuolelta: toisin sanottuna, he pystyvät adoptoimaan vain lapsen, joka toiselta parin osapuolelta löytyy jo omasta takaa.

JohnnyLondon on valehteleva, iljettävä idiootti, jonka harhainen maailmankuva kuuluu tuomita äänekkäästi.

Aamen!!
  • \Markie\\Markie\[#86] 23. maaliskuuta 2013 19:23:47

Lopputulos on se, Että sinua hyvä ihminen ei kuunnella. Ei sais olla noin negatiivinen homoja kohtaa, Ne on kumminkin ihmisiä. Ja maailma muuttuu kokoajan, hyvään ja huonoon suuntaan. Hyvällä meinaan sitä että kaikki homoseksuaalit nyt uskaltavat tulla kaapeistaan ulos, eikä niitä enää sorsita enään niin paljoo ja kaikki on kavereita keskenään. Paha asia on se ett tämmösiä turhanpäiväsiä kyseilyitä tulee kokoajan ett pitääkö homoille antaa oikeudet mennä naimisiin kirkossa. Ne on samanlaisia kun me kaikki muut, niitten seksuaalinen suuntautuminen ei ketään tapa, joten antaa niitten ny elää omaa elämää.

Koko kiista homoudesta on lähtösin yllätys yllätys, jostain tietystä uskonnosta, jonka joku satusetä on menny kirjottelee vitsinä. Mutta kun ihminen on niin saakelin tyhmä eläin, nii se on menny tietysti uskomaan tähän kaikkeen. Joka taas tuo lisää vihaa ja häpeää koko maailmaan... Iha hyvä vaa ett homot ny vihdoin saa samat oikeudet.
  • MilkskinMilkskin[#87] 23. maaliskuuta 2013 20:33:41

@JohnnyLondon: Olet homovastainen ja hakkaat dRaamatulla päähän jokaista ihmistä. Sitä paitsi miten homo voi itselleen mitään, se ei ole sairaus eikä vika. Eikö Jumala todella käskenyt rakastaa jokaista ihmistä vaikka kyseessä olisikin erilainen henkilö? Sinuna miettisin asioita tarkkaan, mitä ja miten kirjoitat. Homot on homoja aina, ne ei voi muuttua jonkun pyhän kirjan perustelun mukaisesti.
  • Kyu]Kyu][#88] 23. maaliskuuta 2013 20:58:43

Aloitat itse homouden vertaamisen eläintennussimiseen ja käsket sen jälkeen palata asiaan? Logiikka, logiikka... <3

Ja perkelettäkö se sinun maailmaasi heilauttaa vaikka homot saisivatkin mennä naimisiin?
  • QuatermassQuatermass[#89] 23. maaliskuuta 2013 21:54:23

Sukupuolineutraali avioliittolaki ei velvoittaisi kirkkoa yksityisenä instituutiona mihinkään suuntaan. Kirkot saisivat vihkiä tai olla vihkimättä, avioliittoon pääsee kirkon ulkopuolellakin.

edit: oho, minulla taisi olla keskustelu auki aiemmalla sivulla kun vastasin, tuota pointtia ovat näemmä jo muutkin tähdentäneet.
  • 34199493419949[#90] 23. maaliskuuta 2013 23:35:19

Mietipä JaakkoLontoo sitä, että Jumalan ihmisoikeuskäsityksen mukaan kaikki ovat tasa-arvoisia, ja yhtä lailla Jumalan kuvia ja kauniita, olivat millaisia tahansa sisältä tai ulkoa. Jumala ei itse ole Uudessa testamentissa kieltänyt homoseksuaalisuutta, niin mikä itse kuvittelet olevasi sanomaan jotain niitä vastaan?
  • JohnnyLondonJohnnyLondon[#91] 24. maaliskuuta 2013 18:50:18

Miksi täällä aina puhutaan minusta ja siitä mitä mieltä olen noista asioista. Menkää itse asiaan ja älkää puhuko minun mielipiteistäni. Kiitos!
  • 11020911102091[#92] 24. maaliskuuta 2013 21:19:56

JohnnyLondon kirjoitti 5.3.2013 10:17: Raamatussa homoseksualismi on syntiä, mutta on siellä muitakin syntejä, kuten kiven louhiminen. Kiven louhiminen on ollut Suomessa laillista aina, mutta homoseksualismi vasta 1970-luvulta alkaen. Onko Herra rankaissut Suomea, kun homoseksualismi laillistettiin 1970-luvulla?

Herra ei ole rankaissut Suomea tämän "homoseksualismin" (joka edelleenkin on ihan väärä sana) laillistamisella 70-luvulla, koska eihän siitä ole koitunut mitään haittaa Suomelle. Rankaisuhan on sellainen asia, josta tulee jotain haittaa. Mutta eiväthän homot ole tehneet kellekään mitään pahaa, vaikka saavatkin nykyään olla avoimemmin omia itsejään. Päin vastoin, sen takiahan hyvä ja vapaa olo on vain levinnyt useampiin ihmisiin, kun ei tarvitse enää niin paljoa pelätä tai salailla asioita. En ymmärrä, miten tämä voisi olla jokin rankaisu.
  • MilkskinMilkskin[#93] 24. maaliskuuta 2013 23:43:18

JohnnyLondon kirjoitti 24.3.2013 16:50: Miksi täällä aina puhutaan minusta ja siitä mitä mieltä olen noista asioista. Menkää itse asiaan ja älkää puhuko minun mielipiteistäni. Kiitos!

Koska olet tyhmä, ällöttävä homovastainen rasisti. Homotkin ovat vain ihmisiä siinä missä muutkin, joten pidä vihdoin se turpas kiinni!
  • 34199493419949[#94] 24. maaliskuuta 2013 23:45:38

Milkskin kirjoitti 24.3.2013 21:43:
    JohnnyLondon kirjoitti 24.3.2013 16:50: Miksi täällä aina puhutaan minusta ja siitä mitä mieltä olen noista asioista. Menkää itse asiaan ja älkää puhuko minun mielipiteistäni. Kiitos!

Koska olet tyhmä, ällöttävä homovastainen rasisti. Homotkin ovat vain ihmisiä siinä missä muutkin, joten pidä vihdoin se turpas kiinni!

Vihdoin joku sanoi sen! Kiitän kaikkien puolesta suoraa puhetta. : )
  • Kyu]Kyu][#95] 25. maaliskuuta 2013 01:57:33

Itseppähän aiheen aloitit. Ole stereotyyppinen perus heteromies, elä itke ja kestä nyt homovastaisuutes tuotos :)) Yks vitun tolvana....
  • JohnnyLondonJohnnyLondon[#96] 25. maaliskuuta 2013 22:30:22

Tuosta kiven louhimisesta saa taloudellista tuottoa ja siksi se on kai on aina ollut Suomessa sallittua, toisin kuin homoseksualisimi. Homoudesta ei saa rahaa ja se on ollut konservatiivisten siveys- ja moraalikäsitysten vastaista.
  • XackazXackaz[#97] 25. maaliskuuta 2013 22:34:39

JohnnyLondon kirjoitti 25.3.2013 20:30: Tuosta kiven louhimisesta saa taloudellista tuottoa ja siksi se on kai on aina ollut Suomessa sallittua, toisin kuin homoseksualisimi. Homoudesta ei saa rahaa ja se on ollut konservatiivisten siveys- ja moraalikäsitysten vastaista.
    Mutta onneksi kenellekään ei tule yllätuksenä kuinka konservatiivisten siveys- ja moraalikäsitykset ovat olleetkin aina enemän tai vähemän päin persettä. :)

Kyse ei ole perustelluista kannoista, vaan mielivaltaisista ja yksilönvapauksia loukkaavista propagandan keinoin totuutena esitetyistä ahdasmielisistä mielipiteistä. Tästä lienemme samaa mieltä?
  • 11020911102091[#98] 25. maaliskuuta 2013 23:14:43

JohnnyLondon kirjoitti 25.3.2013 20:30: Tuosta kiven louhimisesta saa taloudellista tuottoa ja siksi se on kai on aina ollut Suomessa sallittua, toisin kuin homoseksualisimi. Homoudesta ei saa rahaa ja se on ollut konservatiivisten siveys- ja moraalikäsitysten vastaista.

Ai että kun rahaa tulee, niin silloin se ei ole syntiä? Missäs Raamatun kohdassa niin sanotaan?

Onhan Suomessa kyllä paljon työssä käyviä ja veroja maksavia homoja.
  • Kyu]Kyu][#99] 26. maaliskuuta 2013 09:39:28

• JohnnyLondonJohnnyLondon[#100] 26. maaliskuuta 2013 18:27:43

Oli ainakin hyvä keskustelu, sillä 100 tuli täyteen juuri nyt.