IRC-Galleria

-PikkuMyy83-

-PikkuMyy83-

RoundAndRoundAndUpAndDown...
Älä näytä modausta
    Ja mitä sitä tuli taas tehtyä...
    Albumi
    Ihan Itse..

    Etkö vielä ole jäsen?

    Liity ilmaiseksi

    Rekisteröityneenä käyttäjänä voisit

    Lukea ja kirjoittaa kommentteja, kirjoittaa blogia ja keskustella muiden käyttäjien kanssa lukuisissa yhteisöissä.

    ~~AMOR VINCIT OMNIA~~

    ~~Ubi fumus, ibi ignis~~
    ~~Ab alio exspectes, alteri quod feceris~~
    ~~Vēnī, vīdī, vīcī~~
    ~~Fac ut vivas~~

    ~~~~~~~~~~~~~~~~
    RAKKAIMMAT
    Saku 7.11.02
    Minka 21.5.05
    ~~~~~~~~~~~~~~~~

    ~ ~ KAKSONEN ~ ~

    Kaksosen seksuaalinen
    käyttäytyminen on yhtä
    arvaamatonta kuin hänen
    muukin toimintansa.
    Kaksonen on seksuaalisesti
    tunteeton tyyppi, jota ei
    huijata eroottisella
    osaamisella parisänkyä
    pidemmälle.

    Kaksonen ei
    omasta tahdostaan ole
    valmis sitoutumaan ellei
    juttu luista molempiin
    suuntiin ja mahdollista
    älyllistä kumppanuutta.
    Rakasteleminen Kaksosen
    kanssa on parhaimmillaan
    sukellus tuhansien
    variaatioiden suloiseen
    sekamelskaan, joka kerran
    jälkeen erilaiseen. Kaksonen
    jättää taakseen monia
    särkyneitä sydämiä ennen
    kuin löytää sen oikean.

    Kaksonen on älyllinen ja
    liikkuva kaupunki-ihminen,
    sopeutumiskyky, valpas
    mieli ja paljon levotonta
    kyselevää uteliaisuutta.

    Kaksosen heikkouksia ovat
    pinnallisuus ja
    tuuliviirimäisyys, jotka
    tosin tuottavat eniten
    vaikeuksia ympäristölle.
    Jos asiat
    jumiintuvat tulee
    vilkkaasta Kaksosesta
    hermostunut kakara, joka
    ei ota enää mitään
    vastuuta mistään.
    Hän houkuttelee sinut
    myöntymään asioihin, joita
    et oikeasti
    haluasi tehdä.. tai sitten haluaisit...

    Kaksosessa ihmisen
    perimmäinen
    kaksijakoisuuson kaikkein
    voimakkaimmillaan. Jos
    oikein tarkasti katsot,
    saatat hyvinkin nähdä
    tämän hurmurin toisella
    olkapäällä enkelin ja
    toisella pienen
    paholaisen.

    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~