-
Moi kakki on naisten nätti
-
Moi! onko ketään vapaata naista Pirkanmaalta?
-
tytöt nyt uusimaan alueelta sinkku mies etsii seuraa, !
-
hei vaan sullekin
saull89 kirjoitti 12.7.2015 12:29: hei
-
minä asun uudellamaalla jos kiinnostaa ja olen sinkku
Riz4 kirjoitti 9.11.2015 07:37: tytöt nyt uusimaan alueelta sinkku mies etsii seuraa, !
-
Kakki tyttö pelkkävät minuaa
-
Pohjois savossa asustellaan että tytöt jos kiinostaa
-
täällä tarvittas jonkinlaista kainalokaveria pimeisiin iltoihin tai jopa ihan vaimokettakin. maalaisjärki ja sisäinen kauneus ovat tärkeitä piirteitä ;)
-
Riihimäeltä ja lähistöltä ketään?
-
Sinä, jolla on sydän joka tuntee. Ei vahvaa kuin metalli, vaan hento ja herkkä, tunteva sydän. Ei mua kaik ymmärrä, niin moni on ymmällään. Mutta en syntynyt niitä varten, jotka väittää tietävänsä mitä tartten. Ei uusi lääkitys vaan paikkaa tätä: maailma on mätä. Yksinäisyys valtaa mielialaa, mennyt ei koskaan palaa. Oi niit aikoi lapsuuden kesii, kun ilo puhdas sydämes pesi. Nyt olevinaan vanhana, sitä heikkona koittaa pysyä olevinaan vahvana. Mikä on aitoa ja mikä totuutta, paljastuuko se lopulta? Kun alkaa rehellisyys, loppuu feikkailu, tulisitko kanssani seikkailuun?
-
Pöö. Sinkkupojat voi ottee yhteyt.
Also joku kysy et miten menee? Hyvi, oottelen joulua innolla koska saan kokata vegaani-jouluruokiiii c:
(Halusin kokeilla erilaista jouluateriaa ja sisko vegaani ja sen poikaystävä kasvissyöjä niin tama.)
Jaja
Jöö -
moi olisko hyvän näköstö sinkkua järvenpään läheltä ?
-
tänne kaikkiii jutulle
-
Moi vaan kaikille tasapuolisesti :)
-
Mooi😇😊
-
moi kaikki mitäs tänne ? :) ;)
-
oonajenna kirjoitti 6.12.2015 22:49: Mooi😇😊
moi oonajenna -
Heijssan! :)
oonajenna kirjoitti 6.12.2015 22:49: Mooi😇😊
-
Hiphei, tää täällä nosti käden pystyyn...
-
MOROO
tääl ois yks orpo.D