-
jep jee tylsää olla sinkkuna minkäs teet :(
-
Yhdyn edelliseen.
-
jahas
-
Spurdöspärdöspördö spöö
-
Löytyisikö täältä ketään mulla sopivaa naista Vaikkapa Riihimäeltä ikää saisi olla 25-40 Niin ja läheltä Parkanoa tai Vaasasta tai sitten ainakin aika läheltä Seinäjokea!
-
Tää chatti on johtanu panohommiin viimeksi Aatamin ja Eevan aikaan
-
Juuh telvee :D
-
ei mitään kummallista tinat on valettu ja valat myös joten antaaa palaaaaa
-
sinkkuchat :DD
-
Heijan vain tänne :)
-
Onkos ihmisillä tullut paljon yhteydenottoja puolin ja toisin tän chätin tiimoilta? Onko kellään syntynyt koskaan minkäänlaista mätsiä?
-
Peter kirjoitti 6.1.2016 20:32: Onkos ihmisillä tullut paljon yhteydenottoja puolin ja toisin tän chätin tiimoilta? Onko kellään syntynyt koskaan minkäänlaista mätsiä?
Viimeksi kun tämä chätti johti panohommiin, niin yhdeksän kuukautta myöhemmin syntyi poika nimeltä Kain. Hänen veljensä oli Abel, jonka Kain kateellisena surmasi Jumalan suureksi närkästykseksi (1. Moos.4:1-8) -
hahaha .D
-
jospa se se viellä sattuu kohdilleen
-
AndyMartin kirjoitti 6.1.2016 21:34:
Peter kirjoitti 6.1.2016 20:32: Onkos ihmisillä tullut paljon yhteydenottoja puolin ja toisin tän chätin tiimoilta? Onko kellään syntynyt koskaan minkäänlaista mätsiä?
Viimeksi kun tämä chätti johti panohommiin, niin yhdeksän kuukautta myöhemmin syntyi poika nimeltä Kain. Hänen veljensä oli Abel, jonka Kain kateellisena surmasi Jumalan suureksi närkästykseksi (1. Moos.4:1-8)
Mehän oltais ku luodut toisillemme -
Sori mut ei, sull on liian ruma perse tossa sun profiilikuvassa. Oho ei sori se taitaaki olla sun naama.
-
AndyMartin kirjoitti 9.1.2016 16:03: Sori mut ei, sull on liian ruma perse tossa sun profiilikuvassa. Oho ei sori se taitaaki olla sun naama.
Katos katos, sulla alkaa jo näkö pettää, runkkaat liikaa. Mä katoin et olit muija, sorry mun moka ku ehdottelin. -
Ootte hassuja
-
Mulle voi kyl jätkät, jotka haluu jätkää, ehdotella c:
-
moi :) mitäs prinsessat :