« Edellinen sivu
Seuraava sivu »
-
Mikä on pahin tapa jättää ?
-
tekstiviestillä ...
-
pahin tapa on tietenkin tektiviestillä sillä koska pitää olla pokka sanoo suoraan toiselle jos ei haluu seukata tai toinen on soittamalla, koska sillon et nää vastapuolta ja se loukkaa toista enemmän kuin kasvotusten jättäminen
-
tekstiviestillä..:/
-
tekstiviestillä tai face !!!!
-
Nooh ainakin tekstiviestillä tai soittamalla (tiedän tunteen, miltä tuntuu kun jätetään tekstiviestillä tai soittamalla) :( Mun mielestä asiat olisi hyvä puhua, ja jos nyt pitäisi jonkun erota, niin kasvotusten olisi parasta erota, mutta jotkut eivät välttämättä pysty siihen, jotenka ne eroo sitten tekstiviestillä esim.. mikä on mielestäni tyhmää.. ja kurjaa..
-
Tekstiviestillä ehdottomasti! -.-:l
-
viestill tai netiss
-
fb tai viestil -.-
-
fb tai tekstari -.-
-
fb / tekstari
-
fb tai viestil -,-
-
fb, soitto tai viesti...
-
Tekstiviestillä, soittamalla tai Facessa.
-
fb:ssä
-
KIKISSÄ!
-
Kuulkaa pahin tapa jättää ei todellakaa oo tekstiviesti vaikka sekin on.. Pahin tapa mun mielest on se mikä mulleki on käyny. Oot jonku jätkän kaa yhes teet sen kaa jtn vietät ihanan pvän ja sit se yhtäkkii nousee ja ilmottaa mulle vaan et hei mä muistinki et tykkään toisesta ja lähtee menee. Miettiikää miten joku voi olla nii kusipää:o
-
Tekstari/ netti tai se ,et sillä on toinen, minkä takii se sut jättää.
-
tekstaril.
-
nunee kirjoitti 9.12.2012 21:33: Kuulkaa pahin tapa jättää ei todellakaa oo tekstiviesti vaikka sekin on.. Pahin tapa mun mielest on se mikä mulleki on käyny. Oot jonku jätkän kaa yhes teet sen kaa jtn vietät ihanan pvän ja sit se yhtäkkii nousee ja ilmottaa mulle vaan et hei mä muistinki et tykkään toisesta ja lähtee menee. Miettiikää miten joku voi olla nii kusipää:o
tosi paskamaista käytöstä >:c ! siis yhtäkkii 'muistaa että pitää toisesta'? tosi lapsellista käytöstä... ei voi olla tyhmempää jätkää.
« Edellinen sivu
Seuraava sivu »