« Edellinen sivu
Seuraava sivu »
-
niin että montako kuppia teillä menee kahvia päivässä? mulla menee helpostikkin yli 9 :D no mut silti ... kysynpähän vaan :)
-
riippuu ihan päivästä, 0-8 kuppii, mutta vaihtelevasti, 2 kuppii on melkein vakio :)
-
75 tai 175
-
Ihan helposti menee 5 kuppiakin :)
-
vähintään 5 mut 9 yleensä :D
-
10 - 16 kuppii
-
No hyi, kahvi on pahaa :D mun motto:
Olisin kahviriippuvainen, jos joisin kahvia. Joisin kahvia, jos se olisi hyvää. Siispä tyydyn kaakaoon :D -
yök kahvia :<<<< :oo
onneks en juo nii ei tartte kahviin kuluttaa rahaa ^^ : 33 -
Nykyään päivässä tulee kofeiinia vedettyä kahvin muodossa noin kaks kupillista. Toisinaan sitten latkitaankin triplamäärä.. riippuu mistä roikkuu ;D
-
Riippuu päivästä. joskus 3-5 tai 8 :
D maatalokoulussa oli niin pirun aikaisia herätyksiä et ilman kahvia en olisi selvinnyt :3 -
ja sekin riippuu päivästä.
vakiona taitaa kuitenkin olla se pari kuppia.
hyvinä päivinä menee se kymmenisenkin kuppia ja toisina sitten ei välttämättä yhtään kupillista. -
about 2
-
6-10 :) Riippuu päivästä.
-
4-9 riippuen käykö jossain kahvittelemassa.
-
Juke-96 kirjoitti 16.5.2012 19:47: niin että montako kuppia teillä menee kahvia päivässä? mulla menee helpostikkin yli 9 :D no mut silti ... kysynpähän vaan :)
arvasin että se olit sinä!:D riippuu iha päivästä -
No mulla meneee nyt se pari kuppi:P LOL
-
Aika vaihtelevaa....Riippuu näenkö kavereita, tapana aina kumota kuppi kakas kavereiden kesken ja kämpil juon pannullisen kaks. eli oiskiko 5-15 kuppia päivää kohen motista, joo'o on se aika paljon mut energiaa menee senki mukaan päivän mittaan.... :D
-
Nykyää paljon vähemmä ku ennen..eli ihan perus sellasseeet 3 kuppia. :>
-
3-15, mukikoko sen 3dl+
-
Pari kuppia aamulla ja illalla on tapana :)
« Edellinen sivu
Seuraava sivu »