KotiinpaluuLauantai 21.07.2007 01:00

eilen klo 23.00 suunnilleen kotona. Reissu meni hyvin, loppujen lopuksi... Mutta varsinainen elämysmatka se oli :D

Aloitetaan alusta: Lähettiin koskista joskus neljän maissa kohti Hesaa ja päästiin sinne asti ilman vaikeuksia. Mutta Hessassa se vasta lystiksi muuttui. Oltiin jossain umpihukassa ku joku mukava nainen opasti meijät oikeeseen suuntaan. Ja eksyttiin siltä oikealta tieltä ja päädyttiin ajaan ratikkakaistaa parin korttelin verran. Ratikoita ei onneksi silloin kulkenut. Loppujen lopuksi löysimme satamaa. Siellä lähdimme seuraamaan Katajanokan terminaalin opasteita koska m/s Rosella lähti sieltä. Ja eksyksissä oltiin taas. Tällä kertaa eksyttiin seuraamalla opasteita... Onneksi pari jotaki työmiestä opsati meidät pois eksyksistä. Ja saatiin huomata että oltiin eksytty korttelin säteellä oikeesta terminaalista :P Vihdoin sit päästiin tosiaan terminaalille ja vietiin auto parkkipaikalle, mikä oli portin takana. Virhe. Parkkialue oli tarkoitettu jonkin hotellin kongressiasiakkaille. Ei muuta ku matka kohti hotelli respaa ja kertomaan tilanteesta. Ne päästi meidät maksutta pois ja niin saatiin taas ajaa ja miettiä minnes mennään. Löydettiin onneksi pitkäaikaispaikka noin 100 metrin päästä terminaalia ja päästiin itse asiaan.

Lähtöselvitys ja laivan odotus suju jouheasti vaikka lähettiinkin turva-alueelta pois. Niin ei kuulemma sais tehä :D Mentiin takas ja odotettiin kiltisti että päästiin laivaan. Se ilta meni ihan hyvin, vaikka voinkin viimeisen tunnin merellä huonosti. Nukuin sen ajan ja sit olikin loppuyön hyvä olo. Ja aamuun asti kaikki suju moitteetta.

Aamu koitti ja me väsyneet reissaajat, Jarkko ja minä, herättiin hyvissä ajoin ennen hyttien tyhjennystä. kamat piti viedä mukanaan maihin. tyhmää. Pakkasin siis kimpsut ja kapsut ja huomasin siinä samassa että mun LOMPAKKO ja meidän DIGIKAMERA oli hukkunu. Ei ollu hytissä missään. ja siitähän riemu repesi. ei muutaku toivorikkaana infopisteeseen laivassa. Oltiin ihan varmoja että kameraa ei saada takas ja lompakko saadaan tyhjänä. Ilo oli siis suuri kun saimme takasin sekä lompakon sisältöineen että kameran. YIPPEE!!!!!!!! Siitä hyvällä mielellä aamiaiselle ja maihin.

Loppureissu sujukin moitteettomasti huonoa keliä lukuun ottamatta. Saimme ostettua tuliaisia ja itelle jotaki kivaa. Neiti sai farkkuhameen joka on vielä hieman iso, mutta kohta mahtuu sille kyllä.

Todettiin Jarkon kans että maikkarin pitäs pistää meille aina kamera mukaan ku me läöhetään reissuun. Saisivat hyviä pätkiä kymppiuutisten kevennyksiin :D:D